Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/24/2169
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Uprawnienia: dobra organizacja własnej pracy
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Podobne oferty

Pracownik biurowy- staż

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Lokalizacja: podkarpackie / Krosno

Sprawdzania i kompletowanie dowodów księgowych, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów księgowych, weryfikacja i aktualizacja danych w zbiorach osobowych biegłych sądowych oraz ławników. Inne czynności zlecone. Wymagania inne:

Więcej

Pracownik obsługi biurowej (dział identyfikacji i rejestracji podatkowej)

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

-Nauka układania dokumentów wg identyfikatorów podatkowych i wkładania do akt podatkowych;-Nauka przygotowywania i wysyłania wezwań do podatników;-Nauka przygotowywania pozostałej korespondencji do wysyłki;-Nauka weryfikowania danych w systemie SERCE i...

Więcej
/