Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Rzeplin (pow. wrocławski, gm. Żórawina), Rzeplin
Numer: StPr/25/1489
OBOWIĄZKI:
Opis obowiązków: obsługa poczty mailowej, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie ofert sprzedaży, wprowadzanie zamówień, praca z programem do obsługi magazynowej.Godziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: 730975940 lub izabela.kubiak@plpcoatings.comPRACA W MIEJSCOWOŚCI RZEPLINOferta dostępna w sali E, C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: Angielski-przeciętna


Wymagania inne:

wykształcenie pomaturalne/policealne, staż pracy - brak wymagań, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista, jęz. angielski B1 w mowie i piśmie, wymagana umiejętność pracy przy komputerze oraz umiejętności miękkie, a reszty nauczymy

Miejsce pracy:

Rzeplin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Oxivia Logistics Sp. z o.o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura wystawianie faktur sprzedażowych weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu weryfikacja dokumentów przewozowych bieżący kontakt z kontrahentami przygotowywanie dokumentów do księgowej dbanie o prawidłowy obieg...

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Lokalizacja: łódzkie / Łęczyca

1. Segregacja i wpinanie dokumentów. 2. Księgowanie prostych dokumentów. 3. Weryfikacja delegacji i księgowanie rozrachunków z pracownikami. 4. Obsługa urządzeń biurowych. 5. Przygotowywanie i weryfikacja zestawień w programie EXCEL. Wymagania konieczne:...

Więcej
/