1. Zapoznanie się z przepisami BHP oraz Statutem, Regulaminem organizacyjnym jednostki, Instrukcją kancelaryjną stosowaną w jednostce.2. Prowadzenie punktu kancelaryjnego tj. przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłaie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Ośrodka.3. Przyjmowanie wniosków, podań przygotowywanie i przekazywanie informacji.4. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi dotyczącymi: KPA.5. Zapoznanie się z urządzeniami biurowymi.6.Prowadzenie składnicy akt wraz z zastosowaniem instrukcji organizacji składnicy akt.7. Przygotowywanie i przyjmowanie dokumentacji GOPS do archiwizacji.8. Podejmowanie wszelkich czynności do sprawnego archiwizowania i działania składnicy akt.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:wymagane wykształcenie wyższe, dobry stan zdrowia oraz nieposzlakowana opinia