Pracownik biurowy do spraw ubezpieczeń

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy do spraw ubezpieczeń
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/3734
OBOWIĄZKI:
Sprzedaż i rozliczanie dokumentów ubezpieczeniowych, obsługa klienta w w/w zakresie, przedstawianie ofert- głównie ubezpiecznia majątkowe. Miejsce pracy: 51--354 Wrocław ul Poleska 3/7lKontakt z pracodawcą: robert.rajewski@rcu.plPraca w godzinach od 9.00-17.00Sala : G, E ,C A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik do spraw ubezpieczeń
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe kierunkowe staż pracy mile widziany obsługa komputera, znajomość branży turystycznej , komunikatywność ,

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty

Pracownik biurowy- staż

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Lokalizacja: podkarpackie / Krosno

Sprawdzania i kompletowanie dowodów księgowych, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów księgowych, weryfikacja i aktualizacja danych w zbiorach osobowych biegłych sądowych oraz ławników. Inne czynności zlecone. Wymagania inne:

Więcej

Pracownik obsługi biurowej (dział identyfikacji i rejestracji podatkowej)

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

-Nauka układania dokumentów wg identyfikatorów podatkowych i wkładania do akt podatkowych;-Nauka przygotowywania i wysyłania wezwań do podatników;-Nauka przygotowywania pozostałej korespondencji do wysyłki;-Nauka weryfikowania danych w systemie SERCE i...

Więcej
/