Pracownik administracyjno- biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracownik administracyjno- biurowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/24/1865
OBOWIĄZKI:
Obsługa elektronicznego systemu pism i spraw; rejestracja dokumentów; wykonywanie czynności administracyjno- biurowych; przygotowywanie projektów pism i dokumentów pracowniczych; czynności związane z ewidencją czasu pracy i innych sprawach pracowniczych; obsługa programu kadrowego; archiwizacja dokumentów; obsługa sekretariatu.Jedna zmiana 07:30- 15:30 od poniedziałku do czwartku, piątki 07:30- 14:30.Oferta stażu dla osób zarejestrowanych, zameldowanych w mieście Elbląg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo lub ekonomia, podstawowa znajomośc urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera- Pakiet MS Office, osoba sprawna ruchowo i logicznie myśląca, komunikatywna, potrafiąca nawiązywać kontakty z ludźmi, pracować w zespole i radzić sobie w sytuacjach stresujących, kreatywna, uprzejma, dobrze zorganizowana, dokładna, obowiązkowa, skrupulatna, punktualna, sumienna, posiadająca umiejętność aktywnego słuchania i łatwość wypowiadania się oraz wysoką kulturę osobistą.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Podobne oferty

Pracownik biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Lokalizacja: mazowieckie / Janinów

Kontakt z klientami oraz udzielanie odpowiedzi na pytania i przesyłanie ofert. Porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmowej. Sporządzenie pism, prowadzenie korespondencji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: turecki,...

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu

Lokalizacja: łódzkie / Łowicz

staż Algorytm do 12 miesięcy, do 30 roku życia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej
/