Pracownik administracyjno- biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracownik administracyjno- biurowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/24/1924
OBOWIĄZKI:
Realizacja zadań w Referacie Planowania Przestrzennego dot. opracowania Planu ogólnego gminy, w tym m.in.:segregacja i opisanie wniosków, sporządzanie wykazu wniosków, wprowadzenie do wykazu rozstrzygnięć.Jedna zmiana 07:30- 15:30 od poniedziałku do czwartku, od 07:30- 14:30 w piątki.Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w PUP, zameldowanych w mieście Elbląg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe lub średnie, podstawowa znajomość urządzeń biurowych, biegła umiejętność obsługi komputera- Pakiet MS Office w szczególności Word i Excel, osoba sprawna ruchowo i logicznie myśląca, komunikatywna, potrafiąca nawiązywać kontakty z ludźmi, pracować w zespole i radzić sobie w stresujących sytuacjach, kreatywna, uprzejma, dobrze zorganizowana, dokładna, obowiązkowa, skrupulatna, punktualna, sumienna, posiadająca umiejętność aktywnego słuchania i łatwość wypowiadania się oraz wysoką kulturę osobistą.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Podobne oferty

Technik prac biurowych

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

-przekazywanie korespondencji miedzy wydziałami, obsługa urzadzeń biurowych, kompletowanie dokumentacji, wprowadzanie danych do programów komputerowych, czynny udział w pracach zespołowych w Wydziale, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełozonego....

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

* Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy;*Obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej;* Planowanie i organizacja spotkań, konferencji, prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych itp.*Przyjmowanie i obsługa...

Więcej
/