Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0101
OBOWIĄZKI:
obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją sokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządeń biurowych itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

Technik administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie

Lokalizacja: świętokrzyskie / Staszów

- sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych korespondencji nadanej- wykonywanie czynności zleconych przez Przewodniczącego Wydziału i Kierownika Wydz. np. kserowanie dokumentów, szycie akt, przygotowywanie akt przeznaczonych do archiwum- redagowanie pism...

Więcej

Specjalista w Biurze Zarządu

Dodano: dzisiaj

Firma: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zakres zadań podstawowych: przygotowanie projektów dokumentów, rejestracja dokumentów, monitorowanie projektów, monitorowanie terminowości sporządzania analiz wewnętrznych i przedkładania ich wyników Zarządowi, współpraca z innymi komórkami...

Więcej
/