Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/0316
OBOWIĄZKI:
- przygotowanie, wypełnianie i archiwizacja dokumentów- sporządzanie pism urzędowych, raportów i zestawień- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- wspieranie pracowników w realizacji bieżących zadań administracyjnych- posługiwanie się komputerem, drukarką, skanerem i innymi urządzeniami biurowymi- aktualizowanie i zarządzanie danymi w systemach komputerowych- obsługa połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej- współpraca z innymi działami w firmie- zarządzanie zapasami materiałów biurowych- dbanie o porządek w dokumentacji i na stanowisku pracy- poznawanie wewnętrznych procedur organizacyjnych i admin istracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce odbywanie stażu: Fundacja Wektor Wiedzy Wsparcie Innowacji al. Armii Krajowej 30, Rzeszów, po zakończonym stażu pracodawca zapewnia zatrudnienie.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Podobne oferty

Specjalista zarządzania dokumentacją

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Lokalizacja: świętokrzyskie / Chmielnik

Planowanie, organizacja, kontrolowanie obiegu dokumentów, monitorowanie pracy pracowników Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: rzetelność Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Więcej

Pracownik administracyjno-biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

Lokalizacja: mazowieckie / Sokołów Podlaski

- zapoznanie się z zagadnieniami na zajmowanym stanowisku w Wydziale Finansowym- archiwizowanie dokumentacji wydziałowej- nauka opisywania i dekretacji dowodów księgowych- bieżące wprowadzanie analityki należności z tyt. dochodów budżetowych, w tym opłaty...

Więcej
/