Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Prowadzenie sekretariatu w szeroko pojętym zakresie (obsługa korespondencji, obsługa telefonów, praca na komputerze, organizacja prac zarządu, zarządzanie zakupem materiałów biurowych, aprowizacja, sporządzanie okresowych zestawień i sprawozdań wg ustalonego wzoru).
Wymagania:
- Minimum 15 lat doświadczeń w zakresie prowadzenia sekretariatu w małej lub średniej firmie (może być już na emeryturze),
- Znajomość oprogramowania Office,
- Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon,
- Systematyczność,
- Dobra organizacja pracy,
- Utrzymanie porządku w dokumentach.
Oferujemy:
- Niekorporacyjna atmosfera pracy,
- Wzrost wynagrodzenia - w miarę rozwoju i nabrania znajomości specyfiki firmy,
- Po opanowaniu prac w sekretariacie, pracownik może awansować na stanowisko asystenta/ki zarządu lub może rozpocząć prace związane z obsługą Klientów (praca w dziale handlowym - dodatkowe wynagrodzenie).