Pracownik administracyjno- biurowy

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik administracyjno- biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1323
OBOWIĄZKI:
Segregacja, opisywanie, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, wsparcie działu logistyki oraz wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.Godziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: p.karpowicz@spartank.euOferta dostępna w sali A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: ODPORNOŚĆ NA STRES
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

1. Minimum średnie wykształcenie2. Doświadczenie w pracy biurowej - kilka miesięcy3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów: Word, Excel, mile widziane: Optima.4. Bardzo dobra organizacja pracy5. Łatwość nawiązywania kontaktów6. Umiejętności pracy pod presją czasu7. Odporność na stres8. Dyspozycyjność9. Dokładność, sumienność, odpowiedzialność10. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem11. Wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia.Konieczne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Dokładność, sumienność, odpowiedzialnośćWymagana znajomość j. polskiego: w mowie: C1 - zaawansowany, w piśmie: C1 - zaawansowany

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Oxivia Logistics Sp. z o.o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura wystawianie faktur sprzedażowych weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu weryfikacja dokumentów przewozowych bieżący kontakt z kontrahentami przygotowywanie dokumentów do księgowej dbanie o prawidłowy obieg...

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Lokalizacja: łódzkie / Łęczyca

1. Segregacja i wpinanie dokumentów. 2. Księgowanie prostych dokumentów. 3. Weryfikacja delegacji i księgowanie rozrachunków z pracownikami. 4. Obsługa urządzeń biurowych. 5. Przygotowywanie i weryfikacja zestawień w programie EXCEL. Wymagania konieczne:...

Więcej
/