Pracownik administracji biurowej

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik administracji biurowej
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/1698
OBOWIĄZKI:
Obsługa poczty przychodzacej i wychodzacej weryfikacji poprawności przyjmowanych dokumentów skanowanie dokumentów przewozowych oraz faktur zakupowych do archiwum wystawianie faktur sprzedażowych i alokacja faktur kosztowych wystawianie e-faktur dla Klientów miejsce pracy:ul. Graniczna 8 c Wrocław Kontakt z pracodawcą:u.zelazko@leaderlogistics.plPraca w godzinach od 7.00-15.00 lub od 8.00-16.00 lub 9.00-17.00Sala: A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

sala A Wykształcenie minimum średnie cierpliwość , dokładność, zdolności manualne -adresowanie ręczne kopertsprawne korzystanie z urządzeń biurowych ( skaner, drukarka) znajomość programu Optima ( niekonieczna ,ale mile widziana)

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 do 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Dodano: dzisiaj

Firma: Roca Polska

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności...

Więcej

Pracownik administracyjno-biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja: mazowieckie / Wola Rasztowska

Według programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne:

Więcej
/