Pomoc administracyjna

POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWIDNIKU
Pomoc administracyjna
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0581
OBOWIĄZKI:
pomoc w wykonywaniu poszczególnych czynności kancelaryjnych, pomoc przy organizowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowanie dokumentów do archiwizacji i przekazywanie ich do składnicy akt urzędu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: dobra znajomość pakietu MsOffice - w szczególności programu Excel


Wymagania inne:

znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych, mile widziany minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 720 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Podobne oferty

Pomoc administracyjna

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku

Lokalizacja: podkarpackie / Rudnik nad Sanem

wg. zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Więcej

Asystent/ka ds. administracyjno-biurowych

Dodano: wczoraj

Firma: BIURO RACHUNKOWE IWONA MAZUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Lokalizacja: podkarpackie / Dębica

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń biurowych),- wprowadzanie...

Więcej
/