Podinspektor

Urząd Miasta Tychy
Podinspektor
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/25/1355
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i odpisów aktów stanu cywilnego, tworzenie i obsługa zleceń w systemie rejestrów państwowych, usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie korespondencji ze stronami, ewidencjonowanie spraw i korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe - co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w administracji samorządowej- znajomość ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe:- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność- odporność na stres- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Podobne oferty

Specjalista ds. Organizacyjnych

Dodano: dzisiaj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor Przygotowanie umów...

Więcej

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Dodano: dzisiaj

Firma: REMONDIS Północ Sp. z o.o. - Pruszcz Gdański

Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart...

Więcej
/