Office Assistant / Office Coordinator

For our Client, a boutique advisory services company, we are looking for a highly motivated, enthusiastic candidate for its office in Wilanów.

 

The role requires independent person with good organizational skills.

Office Assistant / Office Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów

Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period.

 

Primary Responsibilities
  • Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings;
  • Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and presentations;
  • General duties including settlement of business expenses.
Key Requirements/ Qualifications
  • Advanced Microsoft Office skills including Word, Excel and PowerPoint;
  • Fluent written and verbal English is a must;
  • +/- 10 years of professional experience on similar position.
Personal Attributes
  • Excellent organisational skills, flexibility, and ability to multitask;
  • Ability to work independently, effectively under pressure;
  • Excellent interpersonal/communication skills with a positive helpful attitude;
  • Accuracy and attention to detail whilst working to meet strict deadlines;
  • Complete understanding of confidentiality issues and use of discretion;
  • Reliable, trustworthy and respected.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Dodano: dzisiaj

Firma: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...

Więcej

Mailroom Supporter - Pracownik pokoju pocztowego

Dodano: 2024-10-15

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu Współpraca z firmami...

Więcej
/