Młodszy Specjalista - Obsługa Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
MS/ES/AS/99/1220
Twoje Zadania:
- Udział w procesie weryfikacji poprawności wystawianych faktur
- Analiza danych finansowych
- Weryfikacja zgłoszonych błędów
- Realizacja procesu wysyłki SMS do klientów z informacją o nowej fakturze
- Wystawianie faktur do klientów
- Udział w projektach: zgłaszanie uwag, opracowywania niezbędnych wymagań do systemów bilingowych i szablonów dokumentów finansowych oraz udział w testach.
Nasze Oczekiwania:
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Samodzielność, dokładność, wnikliwość, zdolności komunikacyjne
- Znajomość podstawowych pojęć księgowych
- Rozwinięte zdolności analityczne
- Dobra znajomość Excel,
- Mile widziana znajomość SQL,
- Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole, z osobami chętnie dzielącymi się wiedzą
- Dużą samodzielność w realizacji powierzonych zadań