Młodszy Specjalista - Obsługa Klienta

Młodszy Specjalista - Obsługa Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
MS/ES/AS/99/1220
Twoje Zadania:
  • Udział w procesie weryfikacji poprawności wystawianych faktur
    • Analiza danych finansowych
    • Weryfikacja zgłoszonych błędów
  • Realizacja procesu wysyłki SMS do klientów z informacją o nowej fakturze
  • Wystawianie faktur do klientów
  • Udział w projektach: zgłaszanie uwag, opracowywania niezbędnych wymagań do systemów bilingowych i szablonów dokumentów finansowych oraz udział w testach.
Nasze Oczekiwania:
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Samodzielność, dokładność, wnikliwość, zdolności komunikacyjne
  • Znajomość podstawowych pojęć księgowych
  • Rozwinięte zdolności analityczne
  • Dobra znajomość Excel,
  • Mile widziana znajomość SQL,
  • Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole, z osobami chętnie dzielącymi się wiedzą
  • Dużą samodzielność w realizacji powierzonych zadań
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
/