Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- pracę w renomowanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w szkoleniach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach ze zniżką do 90 %,
- możliwość rozwoju zawodowego; udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- dostęp do korzystania z zasobów biblioteki uczelnianej,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
- udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim,
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej,
- współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych,
- współpraca z wykładowcami, także międzynarodowymi,
- współpraca z prodziekanem danego kierunku,
- przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
- wsparcie zespołu w innych pracach administracyjnych.
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (warunek konieczny),
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
- samodzielność, orientacja na klienta i na jakość,
- wielozadaniowość, umiejętność pracy w grupie,
- otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra znajomość pakietu MS Office.