Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Biura Zarządu

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Biura Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje Zadania:
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu,
  • wsparcie organizacyjne prac Zarządu,
  • aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy,
  • skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w wewnętrznym systemie,
  • prowadzenie rejestrów umów,
  • współpraca z kancelariami notarialnymi,
  • przygotowywanie pełnomocnictw oraz ich ewidencjonowanie,
  • obsługa bieżących spraw administracyjnych w biurze Zarządu.
Nasze Wymagania:
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub z elektronicznym obiegiem dokumentów,
  • rzetelności, skrupulatność i sumienności w działaniu,
  • dobrej organizacji czasu pracy,
  • mile widziane wykształcenie administracyjne lub podobne,
  • znajomość kodeksu spółek handlowych, prawa cywilnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • benefity pozapłacowe, w tym m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, platformę językową e-tutor,
  • program poleceń pracowniczych,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.

Podobne oferty

Asystentka Zarządu

Dodano: wczoraj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Będzin

Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami...

Więcej

Asystent / Asystentka Zarządu

Dodano: wczoraj

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...

Więcej
/