Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości / Guest Experience Supervisor

Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości / Guest Experience Supervisor
OPIS
  • Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor, tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem recepcjonistów na zmianie.
PROFIL KANDYDATA:
  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
  • dobra znajomość hotelowego systemu PMS Opera;
  • umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników;
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
  • dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
  • dyspozycyjność - praca zmianowa na pełny etat również w weekendy i święta.
OFERUJEMY:
  • ciekawą pracę i realne możliwości rozwoju w sieci Marriott International 
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • bezpłatne, urozmaicone i pyszne posiłki w restauracji pracowniczej
  • pakiet benefitów pracowniczych, w tym: opiekę medyczną w LuxMed, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową na atrakcyjnych warunkach, zaplecze socjalne
  • zniżki na usługi hotelowej pralni i rabaty na słodkie wyroby cukierni hotelowej
  • atrakcyjne zniżki na noclegi w hotelach sieci Marriott w Polsce i na świecie
  • zniżki na bilety do teatru
  • stałe praktykowanie kompetencji językowych

Podobne oferty

Koordynator Recepcji

Dodano: wczoraj

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Zakres działań: Koordynacja pracy recepcji w biurze (rekrutacje, szkolenie, organizacja pracy) Tworzenie grafików pracy, rozliczenia, raportowanie Dbałość o wysoki standard obsługi gości oraz o prawidłowy przebieg dokumentów Dbałość o bezpieczeństwo i...

Więcej

Kierownik / Koordynator Recepcji

Dodano: wczoraj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Zarządzanie i rozwijanie zespołu recepcjonistów Nadzór nad procesami zameldowania, wymeldowania i obsługi gościa Monitorowanie jakości usług oraz wdrażanie usprawnień Rozwiązywanie reklamacji i nietypowych sytuacji Współpraca z innymi działami hotelu w...

Więcej
/