Kierownik kancelarii tajnej

Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Jarocin
Ogłoszenie o naborze Nr 148417

Warunki pracy

-Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym,
-oświetlenie naturalne oraz sztuczne,
-użytkowanie i obsługa sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów),
-stanowisko pracy na I piętrze,
-praca w I piętrowej siedzibie urzędu, wejście główne do budynku jak i cały budynek są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • będzie prowadzić kancelarię tajną w Komendzie, w szczególności przyjmować, ewidencjonować, przechowywać, wydawać, udostępniać, przekazywać i wysyłać materiały niejawne;
  • będzie przekazywać lub udostępniać dokumenty niejawne do właściwych komórek lub dla właściwych pracowników i egzekwować ich zwrot;
  • będzie gromadzić, ewidencjonować, przechowywać, opracowywać i zabezpieczać zasób archiwalny;
  • będzie udostępniać materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną, sporządzać informację na podstawie posiadanych archiwaliów ;
  • będzie wykonywać pracę w zastępstwie technika Referatu Wspomagającego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Office Manager

Dodano: 2025-03-14

Firma: LeverX

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations;...

Więcej

Office Support Coordinator

Dodano: 2025-03-14

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wola

Zakres obowiązków: kierowanie i koordynacja działań zespołu recepcyjnego. organizowanie pracy recepcji, w tym opracowywanie harmonogramów. profesjonalna obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. realizacja zadań administracyjnych, takich jak zapewnienie...

Więcej
/