Kierownik działu administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Kierownik działu administracji
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0059
OBOWIĄZKI:
Pracownik odpowiedzialny jest zacałokształt pracy związanej z prawidłowym funkcjonowaniem Centrum Handlowego. Obowiązany jest do znajomości i przestrzegania ogółu obowiązujących przepisów, postanowień,Uchwał Zarządu oraz postanowień statutu Stowarzyszenia. Nadzór nad poszczególnymi pracownikami w zakresie zleconych zadań orazuprawniwń. Przestrzeganie prawa pracy oraz zaleceń Prezesa Zarządu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Minimum średnie wykształcenie; znajomość pakietu MS Office, umiejętność administrowania budynku, znajomość przepisów prawa pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania personelem, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, terminowość, skrupulatność. Minimum 2-letnie dośwaidczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz zarządzaniu personelem.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 380 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Podobne oferty

Kierownik Działu Administracji

Dodano: 2025-02-02

Firma: Rotenso - Grupa Thermosilesia

Lokalizacja: śląskie / Ruda Śląska

Aplikuj do nas jeśli : posiadasz powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; masz doświadczenie w prowadzeniu kilkuosobowych zespołów - umiejętność motywowania oraz delegowania zadań; jesteś komunikatywny/a, kreatywny/a i pomysłowy/a;...

Więcej
/