PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość /Centrala Oddziału
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku
Kierownik Departamentu Administracji
Miejsce pracy: Zamość
Nr ref.: PGED_OZ_55_2024
Twój zakres obowiązków:
- Zapewnienie właściwego administrowania nieruchomościami.
- Nadzór nad działalnością transportową, mechanizacją prac i sprzętem specjalistycznym na terenie działania Oddziału.
- Nadzór nad zarządzaniem obszaru utrzymania i rozwoju systemów informatycznych oraz nadzór nad bezpieczeństwem informatycznym w Oddziale.
- Nadzór nad przygotowaniem i prowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych w Oddziale.
- Nadzór nad obsługą administracyjną oraz prowadzeniem archiwum Oddziału.
- Ustalenie i nadzór nad przestrzeganiem standardów w zakresie wyposażenia biurowego.
- Zabezpieczenie dostaw materiałów i urządzeń.
- Nadzór nad podporządkowanymi, kierowniczymi stanowiskami pracy w Departamencie.
- Koordynacja współpracy podległych komórek organizacyjnych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość Programu SAP.
- Mile widziane ukończone szkolenia/studia podyplomowe w zakresie zarządzania.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność zarządzania pracą podległych pracowników w celu realizacji zadań biznesowych nałożonych na jednostkę organizacyjną.
- Znajomość zagadnień z zakresu działalności Departamentu Administracji.
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.