Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 143139

Warunki pracy

Praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku KMP przy ul. Szymanowskiego 11 oraz pomiędzy budynkami: KMP przy ul. Szymanowskiego 11, a KMP przy ul. Sołtysowickiej 21.


W budynku przy ul. Sołtysowickiej 21 znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych. 

Zakres zadań

  • przygotowuje decyzje administracyjne o przyznawaniu świadczeń pieniężnych wynikających z prawa policjanta do lokalu mieszkalnego celem ustalenia uprawnień funkcjonariuszy do tych świadczeń,
  • weryfikuje i opracowuje dokumenty do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie decyzji, w celu zapewnienia osobom uprawnionym należnych im świadczeń,
  • przygotowuje dane do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji celem dalszego przekazania jednostce nadzorującej i sporządzającej plany finansowe,
  • prowadzi w komórkach organizacyjnych KMP gospodarkę mieszkaniową i nadzoruje w odniesieniu do podległych jednostek organizacyjnych KMP we Wrocławiu gospodarkę mieszkaniową,
  • prowadzi, zakłada oraz na bieżąco uaktualnia zapisy w kartach mieszkaniowych na podstawie oświadczeń mieszkaniowych, rozkazów personalnych lub innych danych,
  • prowadzi ewidencję i dokumentację związaną z prawem policjanta oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych w celu prawidłowej oceny tych uprawnień,
  • prowadzi gospodarkę finansową KMP we Wrocławiu polegającą na prowadzeniu dowodów księgowych wykonanych usług, stanów odczytów liczników, gospodarowanie odpadami, wywóz nieczystości stałych, rozliczanie faktur za energię elektryczną, wodę, gaz i energię elektryczną,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • prawidłowa ocena sytuacji
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość przepisów w zakresie tego stanowiska i umiejętność ich interpretacji
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych
  • komunikatywność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Pracownik biurowy- staż

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Lokalizacja: podkarpackie / Krosno

Sprawdzania i kompletowanie dowodów księgowych, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów księgowych, weryfikacja i aktualizacja danych w zbiorach osobowych biegłych sądowych oraz ławników. Inne czynności zlecone. Wymagania inne:

Więcej

Pracownik obsługi biurowej (dział identyfikacji i rejestracji podatkowej)

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

-Nauka układania dokumentów wg identyfikatorów podatkowych i wkładania do akt podatkowych;-Nauka przygotowywania i wysyłania wezwań do podatników;-Nauka przygotowywania pozostałej korespondencji do wysyłki;-Nauka weryfikowania danych w systemie SERCE i...

Więcej
/