Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 143147

Warunki pracy

- praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym


- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,


- praca będzie wykonywana w systemie jednozmianowym


- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy


 

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat Referatu III celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania
  • Obsługuje korespondencję wpływającą i wysyłaną za pośrednictwem aplikacji E-Komenda i E-Nadawca oraz obsługuje korespondencję bieżącą celem zapewnienia terminowej realizacji obiegu dokumentów
  • Wprowadza dane do Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie spraw kadrowych celem zachowania terminowości realizacji spraw
  • Prowadzi ewidencję oraz koordynuje zagadnienia w zakresie urlopów, zwolnień lekarskich oraz realizuje zagadnienia dotyczące badań profilaktycznych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Wydziału w celu zachowania bieżącej analizy wykorzystania urlopów i ciągłości zdolności do pracy na określonych stanowiskach
  • Sporządza zbiorcze zestawienia druków L4 funkcjonariuszy w celach sprawozdawczych
  • Wprowadza dane do Internetowego Systemu Ewidencji Mandatów PUE-Mandaty w celu rejestracji mandatów karnych w programie
  • Archiwizuje wytworzone w Referacie III dokumenty oraz przekazuje je do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania
  • Pod nieobecność pracownika sekretariatu w zastępstwie prowadzi sekretariaty wchodzące w skład Wydziału celem zachowania ciągłości jego funkcjonowania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy kancelaryjno - biurowej
  • Wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność
  • Umiejętność stosowania przepisów
  • Znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Inspektor wojewódzki

Dodano: wczoraj

Firma: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o...

Więcej

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

Dodano: 2024-10-04

Firma: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zaruskiego 4

(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji...

Więcej
/