Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
zatrudni
inspektora ochrony danych
(umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy)
Zadania:
- wykonywanie obowiązków inspektora ochrony danych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach, a w szczególności:
- informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem”, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 z późn. zm.) oraz innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tych sprawach,
- monitorowanie przestrzegania rozporządzenia, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 z późn. zm.), innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym w zakresie podziału obowiązków, działań zwiększających świadomość, szkoleń personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązanych z tym audytów,
- udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania zgodnie z art. 35 rozporządzenia,
- współpraca z organem nadzorczym,
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 Rozporządzenia oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach związanych z ochroną danych osobowych.
- wykonywanie czynności pracownika ds. organizacyjno-prawnych:
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych: zarządzeń, poleceń, pism okólnych dotyczących zagadnień organizacyjnych oraz sposobu realizacji zadań przez komórki organizacyjne,
- przygotowywanie projektów uchwał Senatu oraz zarządzeń Rektora i Kanclerza,
- przygotowywanie projektów umów i projektów aneksów do umów,
- przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw i rejestru upoważnień,
- prowadzenie zbiorów wewnętrznych aktów prawnych jednostki, w tym uchwał Rady Uczelni i Senatu oraz zarządzeń Rektora i Kanclerza,
- obsługa organizacyjna spraw związanych z zarządzaniem mieniem nieruchomym i ruchomym Akademii,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków,
- obsługa organizacyjna rzeczników dyscyplinarnych i komisji dyscyplinarnych,
- przygotowywanie projektów pism w sprawach organizacyjno-prawnych,
- prowadzenie ewidencji umów,
- wykonywanie zadań Redaktora Naczelnego BIP oraz Administratora BIP,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi oraz z ubezpieczeniami pracowników wyjeżdżających służbowo zagranicę,
- archiwizacja dokumentacji wytworzonej na zajmowanym stanowisku pracy,
- informowanie o zmianach stanu prawnego w zakresie działania Akademii,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
- stałe zastępowanie pracownika Kancelarii Ogólnej.
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
- umiejętność obsługi komputera (Windows oraz Word, Excel).
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.