Inspektor do spraw Obsługi Zasobów Archiwalnych

Ogłoszenie numer: 6132423, z dnia 2021-12-08

 OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO

Inspektor do spraw Obsługi Zasobów Archiwalnych

Miejsce pracy: śląskie / Katowice - ul. Francuska 78

 

Opis stanowiska

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach z siedzibą ul. Francuska 78, ogłasza nabór na stanowisko inspektora do spraw obsługi zasobów archiwalnych.

 

Szczegóły naboru:

  • Stanowisko: inspektor do spraw obsługi zasobów archiwalnych.
  • Miejsce wykonywania pracy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach.
  • Okres zatrudnienia: okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  • Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie posiadanie wykształcenia na jednym z kierunków: archiwistyka, administracja, zarządzanie) lub średnie na kierunku technik archiwista;
  • Chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Bardzo dobre zdolności organizowania pracy własnej;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i zespołowej;
  • Doświadczenie w pracy związanej z obiegiem dokumentów;
  • Odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
  • Nieposzlakowana opinia;
  • Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Odpowiedzialność, własna inicjatywa, lojalność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, rzetelność, systematyczność.

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość regulacji prawnych o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego;
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku archiwisty;
  • Mile widziany ukończony kurs I stopnia archiwistów zakładowych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora ds. obsługi zasobów archiwalnych:

  • Prowadzenie archiwum zakładowego oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum;
  • Prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie projektów i zarządzeń;
  • Przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych dla poszczególnych komórek Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach i przynależnych oddziałów terenowych;
  • Porządkowanie i udostępnianie dokumentacji;
  • Należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione;
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum;
  • Prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji archiwalnej;
  • Doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
  • Prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Dyrektora WORD Katowice.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
/