Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Rumia
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy!
- Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół.
- Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy
- Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami – jesteś pomostem między nimi a resztą zespołu.
- Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd– rozwój w praktyce!
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami – buduj relacje z dostawcami, nadzoruj procesy, które mają znaczenie dla firmy.
Wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość MS Office – Excel, Word, PowerPoint to Twoje drugie imię.
- Angielski na poziomie B2 – komunikacja z międzynarodowymi partnerami i zespołami to dla Ciebie żaden problem.
- Organizacja, perfekcja w detalach i wysoka kultura osobista – dbasz o każdy szczegół, by wszystko działało jak w zegarku.
- Zdolności interpersonalne i umiejętność zarządzania zmieniającymi się priorytetami – wiesz, jak pracować pod presją i efektywnie komunikować się z zespołem.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę.
- Szkolenia wewnętrzne.
- Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy.
- Dużą samodzielność.
- Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku.