Asystentka zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Wyszków
Numer: StPr/25/0319
OBOWIĄZKI:
Koordynowanie obiegu dokumentów w biurze, obsługa bieżących spraw administracyjnych, obsługa korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wsparcie innych działów firmy (m. in. porządkowanie i archiwizacja dokumentów).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat.B


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Miejsce pracy:

Wyszków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Zarządu

Dodano: wczoraj

Firma: Schenker sp z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 16C

Zakres obowiązków: Współpraca z Prezesem Zarządu oraz Zespołem Zarządzającym; Wsparcie w bieżącym zarządzaniu kalendarzem spotkań i podróży; Przygotowywanie materiałów wspierających zarząd w tym prezentacji, raportów i analiz; Obsługa...

Więcej

Koordynator / Koordynatorka Biura - Asystent / Asystentka Zarządu

Dodano: 2025-06-04

Firma: Ensore Sp. z o.o. S.K.A

Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra

Zadania Asystowanie Prezesowi w codziennych obowiązkach i koordynacja jego kalendarza Prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji i obiegu informacji w firmie Organizacja i nadzór nad dokumentacją firmową (Baza Wiedzy, DMS, repozytorium) Tworzenie...

Więcej
/