Asystent/ka ds. Administracji HR

Ogłoszenie numer: 10259027, z dnia 2025-09-23

Klient portalu Praca.pl

Asystent/ka ds. Administracji HR

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Nr Ref.: AA/rep/2025

 

Opis stanowiska

  • Weryfikacja dokumentów i wsparcie administracyjne procesów rekrutacyjnych.
  • Obsługa korespondencji i komunikacja z kandydatami.
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów i danych statystycznych.
  • Wprowadzanie danych do systemów i archiwizacja dokumentów.
  • Wsparcie w organizacji spotkań (online i stacjonarnych).
  • Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych (skanowanie, kopiowanie).

Wymagania

  • Wykształcenie średnie.
  • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2).
  • Zdolności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność pracy pod presją i w dynamicznym środowisku.
  • Wysoka odpowiedzialność i dyskrecja.

Oferujemy

  • Zatrudnienie przez agencję pracy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę sportową.
  • Możliwość rozwoju i awansu.
  • Elastyczny model pracy hybrydowej.
  • Dogodna lokalizacja biura.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

Dodano: dzisiaj

Firma: Uniwersytet Wrocławski

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Uniwersytecka 22/26

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 2 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty...

Więcej

Pracownik do spraw administracji - pomocnik bibliotekarza

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Lokalizacja: pomorskie / Osieczna (pow. starogardzki, gm. Osieczna), Osieczna

prowadzenie obsługi sekretariatu,obsługa urządzeń biurowych,sporządzanie dokumentacji i organizacja wydarzeń,prowadzenie strony internetowej i facebooka,organizacja form pracy z czytelnikami,pomoc techniczna, wsparcie akustyka,obsługa sprzętu...

Więcej
/