Podejmij wyzwanie
- koordynacja procesu obiegu dokumentów
- praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw itp.)
- wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów
- bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z magazynem
- przygotowywanie zestawień i raportów
- inne prace zlecone w zakresie prac administracyjnych
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- doświadczenie w pracy administracyjnej
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office - przede wszystkim MS Excel jako warunek konieczny
- mile widziana znajomość obsługi systemu SAP
- znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- rzetelność, zaangażowanie, samodzielność i elastyczność
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- otwartości na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa)
- dodatek lunchowy
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę stacjonarną, posiadamy własny budynek biurowy
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.