Asystent

Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Czeremcha
Ogłoszenie o naborze Nr 143181

Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa,
  • praca w systemie jednozmianowym 12-godzinnym,
  • praca przed monitorem ekranowym,
  • pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,
  • brak windy,
  • w budynku brak podłóg antypoślizgowych,
  • narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon.

Zakres zadań

  • sprawdza poprawność wprowadzonych danych do systemu teleinformatycznego dotyczącego osób przekraczających granice w celu wyeliminowania błędów i dostarczania aktualnych danych w tym zakresie,
  • zapewnia bezpieczeństwo i sprawne funkcjonowanie stanowiska abonenckiego oraz informuje osoby uprawnione o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach technicznych i organizacyjnych celem wyeliminowania wszelkich zagrożeń w tym zakresie,
  • wspomaga starszego inspektora - kierownika kancelarii ogólnej przy ewidencjonowaniu materiałów jawnych i niejawnych wchodzących i wychodzących w urządzeniach ewidencyjnych, a także wydaje osobom uprawnionym w celu właściwego obiegu dokumentów w Placówce Straży Granicznej w Czeremsze,
  • wspomaga w pracy starszego inspektora - kierownika kancelarii ogólnej podczas kompletowania akt spraw zakończonych celem przekazania ich do archiwum zakładowego,
  • segreguje korespondencję przychodzącą do placówki celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, instrukcji kancelaryjnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu instrukcji kancelaryjnej i korespondencji niejawnej,
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne".

Podobne oferty

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Dodano: wczoraj

Firma: KRKA Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne przygotowywanie zestawień i raportów wprowadzanie danych do systemów informatycznych kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów bieżąca współpraca z wszystkimi...

Więcej

Mailroom Supporter - Pracownik pokoju pocztowego

Dodano: wczoraj

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu Współpraca z firmami...

Więcej
/