Asystent Zarządu

LST-Polska Sp. z o.o. to producent i dystrybutor owoców mrożonych i liofilizowanych. Jesteśmy na rynku już od 2002 roku. Przez ten czas zyskaliśmy wielu zaufanych klientów. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie. Ponad 95% naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej, Skandynawii, Azji, Ameryki Północnej. Nasze wyroby są cenione ze względu na swoją doskonała jakość. Zakład działa w oparciu o system zgodny z wymogami BRC i IFS. Posiadamy także certyfikat produkcji ekologicznej, Kosher i FDA.

Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon)
  • Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja
  • Koordynowanie kalendarza spotkań
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie,
  • Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym:
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy),
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie listy płac i ewidencji czasu pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Oferujemy:
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem owoców i warzyw mrożonych,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Asystentka zarządu /staż

Dodano: 2025-06-29

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów

koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...

Więcej

Asystent / Asystentka Dyrektora

Dodano: 2025-06-29

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...

Więcej
/