Asystent handlowca

Gdański Urząd Pracy
Asystent handlowca
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/3461
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami ze Skandynawii i innych krajów europejskich. Omawianie z klientami projektów nowych wyrobów i ich wdrożeń. Archiwizowanie prowadzonych tematów. Współdziałanie z działami wewnątrz firmy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-12, 10-14, 12-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe


Wymagania dodatkowe:

Język: norweski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: szwedzki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

gotowość do podjęcia pracy, chęć zdobywania doświadczenia, zaangażowanie. Mile widziane znajomość języka szwedzkiego lub norweskiego.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

pracodawca oferuje przez pierwszy miesiąc wdrożenie w siedzibie firmy, a następnie pracę zdalną, możliwości wdrażania własnych pomysłów oraz inicjatyw, szansę na rozwój i poszerzania umiejętności w zakresie handlu międzynarodowego.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Podobne oferty

Asystent sędziego

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Lokalizacja: mazowieckie / Siedlce

Zakres wykonywanych czynności na stanowisku jest określony w art. 155 § 1 ustawy z 27 lipca 2001 roku - Prawo o ustroju sądów powszechnych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 334) oraz rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012 roku w sprawie...

Więcej

Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

Dodano: dzisiaj

Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie Administracja i...

Więcej
/