Asystent ds. szkoleń

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Asystent ds. szkoleń
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/24/3032
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji przebiegu procesu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, powielanie i kompletowanie materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji, sporządzanie zestawień, sprawozdań, obsługa urządzeń biurowych oraz systemów informatycznych dot. procesu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: zdrowie publiczne
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

biegła obsługa poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, komunikatywność, odpowiedzialność

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Działu Operacyjnego

Dodano: dzisiaj

Firma: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków bieżące wsparcie Działu Operacyjnego w obszarach dotyczących obrotem kadrowym, finansowym oraz obiegiem dokumentów wsparcie przy projektowaniu podsumowań finansowych bieżącej działalności operacyjnej udział w administracji...

Więcej

Asystentka prezesa

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Lokalizacja: podkarpackie / Boguchwała

- przyjmowanie i obsługa interesantów,- obsługiwanie korespondencji firmowej,- zarządzanie obiegiem dokumentów,- porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej,- planowanie i organizacja spotkań,- obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne:...

Więcej
/