Asystent ds. sprzedaży i przetargów

Ogłoszenie numer: 9997699, z dnia 2025-07-03

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. sprzedaży i przetargów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie zespołu sprzedaży w codziennych zadaniach.
  • Przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych.
  • Monitorowanie procesów sprzedaży i przetargów.
  • Aktualizacja bazy klientów w CRM.
  • Analiza trendów rynkowych.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania

  • Doświadczenie w podobnej roli lub w przygotowywaniu ofert przetargowych.
  • Umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i pracy w zespole.
  • Samodzielność i proaktywne podejście do zadań.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2).

Oferujemy

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
  • Hybrydowy tryb pracy i nowoczesne narzędzia pracy.
  • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole.
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach i szkoleniach.
  • Pakiet benefitów, w tym opieka medyczna, karta sportowa i ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Asystentka Działu Sprzedaży

Dodano: wczoraj

Firma: NEW APPROACH sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Długa Kościelna, ul. Promienna 5

Zakres obowiązków Wsparcie działu sprzedaży i logistyki w bieżącym zarządzaniu (obsługa zamówień, przekazywanie zleceń do magazynu, nadzór nad procesem logistycznym, wystawianie faktur) Podstawowe prace administracyjne Tworzenie raportów i zestawień...

Więcej

Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

Dodano: 2025-06-25

Firma: Dallmayr Vending & Office Sp. z o. o. Sp. komandytowa

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Psie Pole, ul. Jana Długosza 2-6

Twój zakres obowiązków Opieka nad grupą obecnych Klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert i dokumentów; Budowanie bazy potencjalnych Klientów. Nasze wymagania Prawo jazdy kat. B; Dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel i Power Point);...

Więcej
/