Asystent ds. Rozwoju Klienta i Analiz Rynkowych

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent ds. Rozwoju Klienta i Analiz Rynkowych
Miejsce pracy: Zabrze
Opis stanowiska:
  • Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym.
  • Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji.
  • Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych.
  • Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i umawiania spotkań.
  • Prowadzenie i aktualizacja baz danych oraz dokumentacji projektowej.
  • Wsparcie administracyjne zespołu handlowego.
  • Śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji.
Wymagania:
  • Zdolności analityczne i umiejętność wyszukiwania informacji.
  • Zainteresowanie branżą budowlaną i sprzedażą B2B.
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych i raportami, znajomość Kompasu Inwestycji mile widziana.
  • Komunikatywność i łatwość w kontaktach telefonicznych.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i precyzja.
  • Znajomość MS Office.
Oferujemy:
  • Stabilną współpracę na umowę o pracę lub B2B.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji.
  • Możliwość udziału w prestiżowych projektach budowlanych.
  • Dostęp do szkoleń i certyfikowanych kursów podnoszących kwalifikacje.
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

Dodano: wczoraj

Firma: SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji organizacja transportu i obsługa logistyczna nadzór nad terminami realizacji zamówień obsługa korespondencji technicznej administracja procesu sprzedaży koordynacja pracy miedzy działami...

Więcej

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Dodano: 2025-12-07

Firma: VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Pojezierska 90A

Twoje zadania: obsługa procesu sprzedaży: wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, faktur wewnętrznych, dokumentów magazynowych, zleceń transportowych, awizacja dostaw, przygotowywanie zestawień i raportów, opracowywanie analiz...

Więcej
/