Asystent ds. rozliczeń i controllingu

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie poszukuje pracowników, dla których budownictwo to pasja, a każdy nowy projekt staje się wyzwaniem. Jeśli lubisz tworzyć, planować, a następnie te plany wdrażać w życie i koordynować, jesteś dobrym organizatorem nastawionym na pracę zespołową i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij nam swoje CV.
 
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystent ds. rozliczeń i controllingu
Miejsce pracy: Będzin
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Przyjmowanie faktur oraz ich formalna weryfikacja pod względem poprawności i zgodności z zapisami umów,
  • Kontakt z podwykonawcami i dostawcami w zakresie weryfikacji dostarczonych dokumentów wymaganych zapisami umów,
  • Wprowadzanie dokumentów do wewnętrznego systemu,
  • Prowadzenie szczegółowego elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej,
  • Kontakt z biurami bieżących kontraktów.
WYMAGANIA:
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Zaangażowanie i dokładność.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
  • Udział w ciekawych i odpowiedzialnych projektach,
  • Pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem,
  • Dodatkowe benefity - ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta multisport.
Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BANIMEX” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 42-504 Będzin, ul. Energetyczna 10. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z celem prowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa. Podającemu dane osobowe przysługuje prawo dostępu do treści danych, do ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, z tym, że w przypadku uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym podanie danych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
/