Asystent ds. logistyki

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Asystent ds. logistyki
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/3889
OBOWIĄZKI:
Udzielanie terminowych i profesjonalnych pisemnych i ustnych odpowiedzi na zapytania klientówRezerwowanie ładunków transportowych w systemie zarządzania transportemMonitorowanie skrzynek pocztowych zespołuRozwiazywanie prostych wyjątków od wcześniej zdefiniowanych procesówPlanowanie terminów dostaw z odbiorcami Wprowadzanie wszelkich niezbędnych zmian na żądanie klienta w systemie zarządzania transportemRęczne budowanie i tworzenie nowych ładunków transportowych w systemie zarządzania transportemProwadzenie szkoleń z systemów TMC dla podmiotów zewnętrznych. Umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w godzinach od 9.00-17.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik działu logistyki
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie każde, staż pracy min. 3 lata, język turecki C2 w mowie i w piśmie ( do kontaktu z klientami), język angielski mile widziny biegły w mowie i piśmie.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 300 do 6 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty

Asystent zarządu

Dodano: wczoraj

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie poleceń i zarządzeń zarządu firmy, wymiar czasu pracy : 160 h/ miesiąc, miejsce wykonywania pracy : Kraków, ul. Grunwaldzka oraz możliwość delegacji krajowych i zagranicznych Wymagania...

Więcej

Asystent do spraw księgowości

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wprowadzanie danych do systemu księgowego, naliczanie podatków, kontakt z klientem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: doświadczenie zawodowe 6 miesięcy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) Wymagania inne:

Więcej
/