Asystent / Asystentka Zarządu

Ogłoszenie numer: 9920308, z dnia 2025-06-06

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie Prezesa Zarządu oraz kadry kierowniczej w koordynacji spotkań i wyjazdów służbowych
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na potrzeby zarządu
  • Obsługa i archiwizacja korespondencji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Prowadzenie list mailingowych i koordynacja komunikacji wewnętrznej
  • Ścisła współpraca z różnymi działami firmowymi, wsparcie managerów

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku executive assistant lub podobnym
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Zaawansowana obsługa Excela (tabele przestawne, analiza danych)
  • Doskonała organizacja pracy, dyskrecja i dbałość o detale
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i budowania relacji

Oferujemy

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem podstawowym i premią miesięczną
  • Realny wpływ na rozwój procesów wewnętrznych i udział w strategicznych projektach
  • Dostęp do programów rozwojowych: szkolenia, kursy językowe, studia podyplomowe
  • Pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie
  • Możliwość korzystania ze środków ZFŚS oraz przystąpienia do programu PPE
  • Udział w inicjatywach społecznych i wolontariacie wewnątrzfirmowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Dyrektora

Dodano: dzisiaj

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...

Więcej

Asystent / Asystentka Zarządu

Dodano: dzisiaj

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...

Więcej
/