Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy,
  • przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu,
  • koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,
  • prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu wraz z organizacją i obsługą spotkań,
  • organizacja i rozliczanie podróży służbowych Zarządu,
  • organizacja posiedzeń Zarządu i innych organów Grupy,
  • nadzorowanie przynależności Spółki do izb i organizacji,
  • zapewnianie niezbędnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych w sekretariacie Zarządu.
Wymagania
  • doświadczenia na analogicznym stanowisku (min. 2 lata),
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office (Outlook, MS Excel, Word, Power Point),
  • zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
  • mile widziana znajomość hiszpańskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Oferujemy
  • pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLANDS BEST EMPLOYERS 2022 oraz 2023 oraz 2024,
  • przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
  • pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
  • atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
  • stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
  • możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
  • transparentny system premiowy,
  • pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
  • połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
  • możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez naszą firmę.

Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski, we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: ogólnego, przemysłowego, energetycznego, infrastrukturalnego oraz ochrony środowiska.

Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej.

Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
W naszej działalności kierujemy się 3 wartościami, którymi są: BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACYJNOŚĆ i ZESPÓŁ. 
 
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.

Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.
Wysyłając do nas swoje cv prosimy o zamieszczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”

Podobne oferty

Asystentka Zarządu

Dodano: 2024-11-20

Firma: Supernova Sp. K.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac...

Więcej

Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

Dodano: 2024-11-20

Firma: Starlit Accounting sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań...

Więcej
/