Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

Ogłoszenie numer: 9516175, z dnia 2025-03-05

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Zarządu (organizacja spotkań, przepływ dokumentów, organizowanie konferencji)
  • Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i zestawień
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu
  • Organizowanie podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)
  • Pośrednictwo w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie PowerPoint)
  • Umiejętność organizacji pracy i radzenia sobie z presją czasu
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, elastyczność

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Wpływ na rozwój firmy i możliwość zdobywania nowych doświadczeń
  • Przyjazną atmosferę pracy i współpracę z międzynarodowym zespołem
  • Dofinansowanie do karty sportowej, bony świąteczne i inne benefity
  • Stołówkę firmową i parking przed siedzibą
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Zarządu

Dodano: wczoraj

Firma: Primost Południe Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Będzin

OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych...

Więcej

Asystent / Asystentka Zarządu

Dodano: wczoraj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Zapewnienie płynnego przepływu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej do Zarządu. Organizacyjne wsparcie działalności Zarządu. Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy. Skanowanie, generowanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów. Prowadzenie...

Więcej
/