Asystent / Asystentka Prezesa

Należymy do czołowych europejskich producentów urządzeń automatyki przemysłowej oraz precyzyjnych odlewów ciśnieniowych. Działamy na rynku od 1953 r.

LUMEL S.A. specjalizuje się w produkcji urządzeń automatyki przemysłowej przeznaczonej do pomiarów, przetwarzania, regulacji, rejestracji oraz transmisji i wizualizacji procesów przemysłowych, usługach w zakresie projektowania i wykonawstwa systemów automatyki, usługach w zakresie EMS oraz doradztwie technicznym.

Lumel Alucast Sp. z o.o. jest znanym na świecie producentem wysoko- ciśnieniowych odlewów z aluminium. Z powodzeniem łączymy blisko 70-letnie doświadczenie z innowacyjnymi technologiami. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania począwszy od projektowania i wykonania narzędzi i form, przez odlewanie, obróbkę, malowanie i montaż. Nasze odlewy dostarczamy do wielu gałęzi przemysłu, takich jak: motoryzacja, automatyka, ogrzewnictwo i chłodnictwo, przemysł oświetleniowy, elementy pomp i sprężarek.
Asystent / Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Zielona Góra
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego,
  • przygotowanie niezbędnej dokumentacji na spotkania biznesowe,
  • sporządzanie sprawozdań, prezentacji, wysyłanie maili oraz prowadzenie kluczowej korespondencji,
  • tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów,
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy,
  • gotowość do odbywania wyjazdów służbowych,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy.
Wymagania wobec kandydata/kandydatki:
  • wykształcenie co najmniej średnie administracyjne,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dyspozycyjność,
  • czynne prawo jazdy kat.B,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice,
  • zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność,
  • pozytywne usposobienie.
Zatrudnionej osobie oferujemy: 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
  • profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
  • szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
  • pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
  • atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
  • możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
  • nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
  • duży, bezpłatny parking,
  • dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.

Podobne oferty

Asystent koordynatora działu wsparcia

Dodano: wczoraj

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: osługa komputera Wymagania inne:

Więcej

Asystent ds. turystyki

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg

Asystent ds. turystyki Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Więcej
/