Asystent / Asystentka działu zakupów

Ogłoszenie numer: 9285026, z dnia 2024-10-16

Firma MPM agd S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko:

Asystent / Asystentka działu zakupów

Miejsce pracy: Milanówek

 

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierała codzienną pracę działu zakupów elektrycznego sprzętu AGD.

 

Podstawowy zakres obowiązków:

  • korespondencja z dostawcami zagranicznymi,
  • nadzór nad ewidencją i przepływem między działami wzorów produktów,
  • ścisła współpraca z kupcami oraz product managerami,
  • wysyłanie projektów opakowań do dostawców oraz sprawdzanie poprawności opakowań przed produkcją,
  • pomoc w nadzorze nad aktualnym statusem zamówień,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • współpraca z działem technicznym.

Wymagania

  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • odpowiedzialne wykonywanie powierzonych zadań,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.

Oferujemy

  • pracę w świetnym zespole, w stabilnej firmie, będącej jednym z liderów rynku AGD,
  • odpowiedzialne, samodzielne stanowisko,
  • dopłatę do prywatnej opieki medycznej, kart multisport, możliwość wypoczynku w Hotelu należącym do grupy MPM AGD S.A.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Asystentka / Asystent ds. zakupów

Dodano: 2024-10-15

Firma: KRKA Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Równoległa 5

CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z...

Więcej

Młodszy specjalista / Asystent ds. Kategorii Produktowych

Dodano: 2024-09-26

Firma: Chata Polska S.A.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Zwierzchowskiego 25

Twój zakres obowiązków: Aktywne wspieranie kupca w zarządzaniu kategoriami produktów, Przygotowywanie i analizowanie danych dla potrzeb negocjacji z partnerami handlowymi, Zarządzanie promocjami – od zakładania w systemie, po detaliczne rozliczenia,...

Więcej
/