Asystent / Asystentka ds. Zarządzania Centrum Handlowym

Asystent / Asystentka ds. Zarządzania Centrum Handlowym
Głogów, „Galeria Glogowia“



Rozpocznij karierę w naszym dziale zarządzania centrami handlowymi już teraz!

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania
  • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie terminów, weryfikacja faktur
  • Pomoc w zarządzaniu kontrolingiem obiektu
  • Wsparcie w działaniach marketingowych i reklamowych
  • Praca zgodnie z ustalonym grafikiem, w tym około 2 soboty miesięcznie
Oczekiwania wobec kandydata:
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Doświadczenie w administracji mile widziane
  • Biegła znajomość MS Office (Excel, Word)
  • Podstawowa wiedza techniczna
  • Umiejętności organizacyjne, rzetelność, dokładność
  • Kompetencje komunikacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Możliwość wdrożenia w centrali firmy w Niemczech
To wyróżnia nasza współpracę
  • Praca zespołowa & Eventy
  • Inowacyjny budynek centrali "House of Inspiration"
  • Premie pienieżne
  • Stała ekspansja
  • Onboarding & rozwój
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Ergonomiczne miejsca pracy
  • Elastyczny czas pracy

Podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

Dodano: dzisiaj

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...

Więcej

Asystent ds. administracji - płatne praktyki w Dziale Nieruchomości

Dodano: dzisiaj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych. Weryfikacja i opiniowanie decyzji administracyjnych. Analiza dokumentacji projektowej. Archiwizacja dokumentów. Zainteresowanie nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Umiejętność obsługi programów biurowych...

Więcej
/