Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych

Podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. produkcji odzieży

Dodano: 2024-11-21

Firma: Caterina

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe

Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych Zgłoś się do nas, jeżeli: Posiadasz znajomość...

Więcej

Asystent / Asystentka Budowy

Dodano: 2024-11-21

Firma: MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.

Lokalizacja: podkarpackie / Babica

Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym...

Więcej
/