Asystent / Asystentka ds. administracyjnych z językiem angielskim

Asystent / Asystentka ds. administracyjnych z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Efektywne zarządzanie działalnością biura.
  • Zarządzanie kalendarzem dyrektora.
  • Obsługa spotkań, w tym przyjmowanie gości.
  • Obsługa telefoniczna i korespondencji (email, listy, faksy).
  • Wsparcie w zarządzaniu dokumentami i przepływie informacji.
  • Gromadzenie i przeszukiwanie informacji.
  • Organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych.
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
  • Przygotowywanie raportów i dokumentacji.
  • Utrzymywanie sprzętu i wyposażenia biura.

Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w podobnej roli.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Preferowane kierunki studiów: prawo.
  • Zaawansowana obsługa komputera, szczególnie MS Office.
  • Profesjonalizm, dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
  • Samodzielność i inicjatywa.
  • Prawo jazdy.
Oferujemy:
  • Różne formy zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie, b2b.
  • Stabilne warunki pracy.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
  • Pracę w przyjaznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Staż - pomoc administracyjna

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Lokalizacja: opolskie / Murów

pon- pt 7.15-15.15 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: wykształcenie średnia, preferowane wyższe praca socjalna, administracja, obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole,...

Więcej

Asystent ds. administracyjnych

Dodano: 2025-05-31

Firma: Aptiv

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Wymagania: Umiejętność obsługi pakietu Office. Systematyczność i skrupulatność. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Umiejętność pracy w zespole. Pozytywne nastawienie na obsługę klienta. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego. Prawo jazdy kat. B....

Więcej
/