Asystent / Asystentka ds. administracji

Ogłoszenie numer: 9546115, z dnia 2025-03-14

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. administracji

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie terminową korespondencją z organami państwowymi i samorządowymi.
  • Przygotowywanie odpowiedzi i zarządzanie korespondencją.
  • Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.
  • Organizacja przepływu informacji i dokumentów.
  • Obsługa klientów.
  • Dbanie o wizerunek sekretariatu i gabinetu przełożonego.
  • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
  • Wsparcie administracyjno-organizacyjne projektów.
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe I stopnia (nauki humanistyczne, ekonomiczne, prawne).
  • 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy biurowej.
  • Biegła znajomość Word, Excel.
  • Znajomość języka angielskiego B2/C1.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy.
  • Rzetelność, komunikatywność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat, stabilne zatrudnienie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku własnego i dla dzieci, karty sportowej.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów, abonamentów parkingowych.
  • Dodatkowe dni wolne.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie.
  • Preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Asystentka / Asystent działu administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: Vimap Sp. z o.o.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn, ul. Dworcowa 3

Twój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu i gości biura w języku polskim i angielskim, wstępna obsługa dokumentacji księgowej, obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej),...

Więcej

Asystent / Asystentka Biura

Dodano: dzisiaj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Zarządzanie sekretariatem. Sortowanie i dystrybucja korespondencji, rejestrowanie wysyłek według procedur. Obsługa rozmów telefonicznych. Ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z normami firmy. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji. Przestrzeganie regulaminów...

Więcej
/