Asystent / Asystentka ds. administracji

Asystent / Asystentka ds. administracji
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania:
  • Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia).
  • Współpraca międzydziałowa.
  • Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami.
  • Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach.
  • Tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów.
  • Wsparcie projektów, w razie potrzeby.
 
Twój profil:
  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej czy asystenckiej mile widziane.
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość j. niemieckiego i MS Office, szczególnie Excel.
  • Zainteresowania techniczne będą dodatkowym atutem.
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych

Podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

Dodano: wczoraj

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...

Więcej

Asystent ds. administracji - płatne praktyki w Dziale Nieruchomości

Dodano: wczoraj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych. Weryfikacja i opiniowanie decyzji administracyjnych. Analiza dokumentacji projektowej. Archiwizacja dokumentów. Zainteresowanie nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Umiejętność obsługi programów biurowych...

Więcej
/