Asystent / Asystentka ds. Administracji Biurowej

Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z ugruntowaną pozycją rynkową działająca w branży wykończeniowej w zakresie obiektowych wykładzin podłogowych poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. Administracji Biurowej
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Odpowiedzialność za wizerunek firmy.
  • Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura.
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami.
  • Przygotowywanie dokumentów.
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie.
  • Realizacja zadań administracyjnych.
  • Zakup materiałów biurowych.
  • Obsługa oprogramowania handlowego Symfonia.
  • Organizacja pracy biura.
Wymagania:
  • Preferowane doświadczenie w obsłudze Symfonii lub innego oprogramowania księgowego.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wymagane wykształcenie średnie.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, systematyczność, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność.
  • Biegłość w obsłudze MS Office.
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.
  • Umowa o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia.
  • Regularne godziny pracy.
  • Narzędzia pracy takie jak telefon i laptop.
  • Dodatkowe benefity, w tym opieka medyczna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych

Dodano: wczoraj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wsparcie codziennej pracy Biura. Pomoc przy obsłudze administracyjnej i obsłudze klientów. Status studenta lub absolwenta studiów wyższych, mile widziane kierunki: administracja, ekonomia, zarządzanie. Umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS...

Więcej

Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)

Dodano: wczoraj

Firma: GERU Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Graniczna

wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej...

Więcej
/