Archiwista

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Archiwista
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/25/1207
OBOWIĄZKI:
archiwizacja dokumentów ,warościowanie dokumentacji na podstawie wykazu akt,gromadzenie, przechowywanie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, brakowanie i przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do przekazania,wykonywanie ekspertyz archiwalnych,digitalizacja dokumentacji archiwalnej,obsługa kancelaryjno-biurowa urzędu,obsługa programu EZD - elektroniczne zarządzanie dokumentacją
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)


Wymagania inne:

znajomość przepisów prawnych dot. archiwizacji,sprawność fizyczna szczególnie w zakresie sprawności rąk, odporność na kilkugodzinna parcę siedzącą,predyspozycje do pracy z dokumentamiOferta e skierowana do osób w wieku 30+

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Podobne oferty

Archiwista

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Lokalizacja: łódzkie / Koluszki

a)Zapoznanie z przepisami, według których funkcjonuje archiwum zakładowe.b)Pomoc w porządkowaniu akt w archiwum.c)Zapoznanie z procedurą dokumentacji archiwalnej z komórek organizacyjnych komendy do zakładowego archiwum.d)Pomoc porządkowaniu dokumentacji oraz...

Więcej

Specjalista

Dodano: wczoraj

Firma: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO O/R POZNAŃ

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie archiwum zakładowego, a w szczególności: opracowywanie harmonogramów zdawania dokumentacji archiwalnej (kat.A) i niearchiwalnej (kat.B) do Archiwum Zakładowego, przyjmowanie dokumentacji archiwalnej i...

Więcej
/