DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Administrator ds. inwentaryzacji i digitalizacji
na czas określony
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- Obsługujemy korespondencję wpływającą do kancelarii banku,
- Segregujemy i kategoryzujemy korespondencję i dokumenty,
- Zajmujemy się rejestracją i digitalizacją korespondencji w ramach projektu e-kancelarii,
- Wykonujemy inwentaryzację dokumentacji posprzedażowej,
- Rejestrujemy reklamacje wpływające do banku,
- Cenimy doświadczenie pracy w Banku.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- Masz wykształcenie min. średnie,
- Umiesz pracować w Zespole,
- Jesteś komunikatywny,
- Potrafisz dobrze zorganizować własną pracę, jesteś dyspozycyjny, dokładny, odpowiedzialny i skrupulatny,
- Jesteś odporny na stres,
- Umiesz pracować pod presją czasu i presją klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- Masz umiejętność podejmowania trafnych decyzji,
- Lubisz pracować z dokumentem i korespondencją,
- Umiesz hierarchizować sprawy,
- Jeśli masz doświadczenie pracy w Banku - będzie to dodatkowym atutem.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!